مطالب مرتبط با واردات کالا

واردات گوشی موبایل

نویسنده : تجارت هنر کاسپین 1401/09/09 5 دقیقه
  مطالب مرتبط با واردات کالا

پس انجام دادن واردات گوشی موبایل با کم ترین ریسک و کم ترین سرمایه همراه است و افراد فقط باید هزینه اولیه برای خرید موبایل به علاوه هزینه مربوط به مشاوره شرکت بازرگانی را پرداخت کنند.

واردات گوشی موبایل

برای انجام خرید و فروش موبایل، تاجران در این حوزه باید با روش واردات موبایل آشنا باشند تا بتوانند از طریق انجام این کار سود فراوانی را به دست آورند.شرکت تجارت هنر کاسپین به عنوان یک شرکت بازرگانی فعال در کار واردات گوشی موبایل فعالیت میکند و به تاجران کمک میکند تا بتوانند واردات خود را به بهترین شکل انجام دهند.


چگونگی واردات گوشی موبایل از کشور دبی به ایران

برای انجام این معاملات دو راه وجود دارد، اول این که افراد و تاجران به صورت مستقل وارد کار میشوند و به کشور دبی رفته و با انتخاب یک تامین کننده مناسب در زمینه موبایل میتوانند واردات خود را انجام دهند. این در حالی است که در کشوری مانند چین افراد به یک مترجم نیاز دارند تا بتوانند معاملات خود را انجام دهند و شرکت هایی در چین وجود دارند که می توانند این مترجم را با دریافت هزینه ای در اختیار افراد قرار دهند.

ولی در کشوری مانند دبی به علت نزدیک بودن به ایران و این که شرکت های بازرگانی زیادی در هر زمینه فعالیت دارند به خصوص اغلب فعالیت این شرکت ها در زمینه تامین گوشی های موبایل است پس واردات گوشی موبایل از دبی به نسبت واردات از چین برای تاجران ایرانی راحت تر است هر چند سود این کار نسبت به کشور چین پایین تر است.

ولی برای واردات کالا  گوشی موبایل از دبی از این طریق و این که تاجران و افراد به تنهایی معاملات را انجام دهند باید شرایطی را داشته باشند اول از همه باید سرمایه کافی برای این کار را داشت. احتمالا معاملات افراد در دبی طول خواهد کشید و ممکن است چهار الی پنج روز در دبی بمانند بنابراین بایستی در یک هتل مستقر شوند. پس هزینه های اضافی دیگر هم وجود خواهد داشت که بر سرمایه اول برای خرید انواع گوشی های موبایل اضافه میشود.


قوانین گمرکی واردات گوشی موبایل از دبی

مورد دوم برای واردات گوشی موبایل از دبی این است که بایستی شرایط لازم برای ترخیص کالا از گمرک را داشت برای این کار باید حتما دارای کارت بازرگانی بود و مهمتر از همه به قوانین بین الملل در این زمینه آشنایی داشت .

در صورتی که با قوانین بین المللی آشنا نباشند بایستی از مشاوره با یکی از شرکت های بازرگانی فعال در این زمینه مانند شرکت تجارت هنر کاسپین استفاده کرد. پس باید بدانید که در این کارسختی های زیادی پیش رو است ولی با این وجود حاشیه سود بالایی خواهد داشت به شرط این که بتوان برای این اجناس مشتریان خوبی هم به دست آورد.

بنابراین بهترین روش این است که صفر تا صد واردات گوشی موبایل از دبی را به یکی از این شرکت های بازرگانی فعال در ایران واگذار کرد تا به این وسیله واردات را با کمترین سختی به انجام رساند .شرکت تجارت هنر کاسپین کمک میکند تا واردات از کشور های دیگر را با کمترین سختی و به راحتی انجام دهید.

پس انجام دادن واردات گوشی موبایل با کم ترین ریسک و کم ترین سرمایه همراه است و افراد فقط باید هزینه اولیه برای خرید موبایل به علاوه هزینه مربوط به مشاوره شرکت بازرگانی را پرداخت کنند.

برای انجام این کار، افراد می توانند به محل کار دفتر شرکت تجارت هنر کاسپین بروند و با بستن یک قرارداد دو طرف و مطمئن در این زمینه به انجام واردات گوشی موبایل از دبی یا حتی چین بپردازند.

پیشنهاد ما به افراد مبتدی که تاکنون برای معامله به کشورهای همسایه مسافرت نکرده اند، این است که از این روش استفاده کنند هر چند ممکن است این روش نسبت به روش اول سود کم تری داشته باشد اما مطمئن خواهند داشت که می توانند با کم ترین ریسک واردات گوشی های موبایل را از دبی انجام خواهند داد.

در اینجا ما با اطمینان به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که در زمینه ی تجارت سابقه و یا تخصصی ندارید از مشورت کسانی که در این زمینه سال ها سابقه دارند بهره بگیرید؛ تا بهترین و مناسب ترین روش را به شما پیشنهاد کنند و بتوانید در این زمینه سودهای خوبی به دست آورید.

از آنجایی که امروزه گوشی های موبایل ،به یکی از نیازهای اساسی مردم جهان تبدیل شده و روزبه رو این نیاز در میان مردم افزایش پیدا میکند پس افرادی که در زمینه خرید و فروش گوشی های موبایل فعالیت دارند باید تمامی راه های رسیدن به مناسب ترین قیمت و با ریسک کمتر این گوشی های موبایل را بلد باشند.

امروزه واردات گوشی موبایل از دبی جایگاه بسیار ویژه ای در میان فروشندگان این کالا دارد و فروشندگانی که بتوانند از راه سپردن به شرکت هایی مانند شرکت تجارت هنر کاسپین که کار واردات را انجام میدهد به این کار اقدام کنند همیشه یک قدم جلوتر از بقیه فروشندگانی خواهند بود که کالای خود را از راه های دیگر خریداری و وارد می کنند.