مطالب مرتبط با واردات کالا

واردات لوازم جانبی موبایل

نویسنده : تجارت هنر کاسپین 1401/09/09 3 دقیقه
  مطالب مرتبط با واردات کالا

، هنگامی که شما کالای خود را از چین وارد می کنید، مطمئن نباشید که به طور خودکار درآمد خوبی نیز خواهید داشت. برای اینکه علاوه بر تمرکز بر روی لوازم‌جانبی موبایل که در بازار بیشترین تقاضا را دارند، بایستی تامین کننده‌ی خوب و روشی مناسب برای واردات کالا خود را نیز انتخاب کنید.

واردات لوازم جانبی موبایل

امروزه به علت استفاده زیاد از موبایل ،تجارت واردات لوازم جانبی موبایل و خرید عمده لوازم جانبی موبایل در ایران بسیار زیاد شده است و تعداد زیادی برند لوازم جانبی موبایل از کشور های دیگر وارد ایران میشود. لوازم جانبی موبایل عبارتند از کاور، هندزفری، باتری و پاور بانک و موارد مشابه آن ، که شرکت تجارت هنر کاسپین در واردات این لوازم به تاجران کمک میکند .

براساس آمارهای به‌دست آمده، بیشترین واردات لوازم جانبی موبایل از کشور چین است ،و همچنین بیشترین تقاضا برای لوازم جانبی موبایل ،مربوط به باتری و بعد از آن شارژر تلفن همراه است.

شرکت تجارت هنر کاسپین کارهای مربوط به واردات از کشور های دیگر انجام میدهد و تاجران میتوانند در هنگام واردات لوازم جانبی موبایل از این شرکت کمک بگیرند.


واردات لوازم جانبی موبایل از چین و دبی

افرادی که در حوزه فروش تلفن‌های همراه یا لوازم جانبی موبایل مشغول فعالیت هستند، به طور حتم میدانند که داشتن یک تامین کننده‌ای که کالای مناسب را با قیمت رقابتی عرضه کند، بسیار مهم است.

در صورتی که قصد واردات لوازم جانبی موبایل دارید، می‌توانید واردات لوازم جانبی موبایل را از کشور چین انجام دهید.

پس میتوان خرید عمده لوازم جانبی موبایل برای کسب و کار را از چین انجام داد. به این علت که واردات لوازم جانبی موبایل از کشور چین دارای مزایا و سود زیادی است بنابراین بیشتر تاجران با توجه به این موضوع بازار چین را به عنوان منبع اصلی فروش تلفن همراه و لوازم جانبی انتخاب کرده اند.

در صورتی که وارد کننده لوازم جانبی موبایل از چین هستید، پس باید دقت داشته باشید که سود واردات لوازم جانبی موبایل از چین خیلی زیاد است، چون بازار رقابتی وسیعی در زمینه لوازم جانبی میان تولیدکنندگان چینی وجود دارد.

، هنگامی که شما کالای خود را از چین وارد می کنید، مطمئن نباشید که به طور خودکار درآمد خوبی نیز خواهید داشت. برای اینکه علاوه بر تمرکز بر روی لوازم‌جانبی موبایل که در بازار بیشترین تقاضا را دارند، بایستی تامین کننده‌ی خوب و روشی مناسب برای واردات کالا خود را نیز انتخاب کنید.

کسب وکار لوازم جانبی موبایل بسیار وسیع است و در کشور چین انواع زیادی برند برای انتخاب وجود دارد. پس بهتر است، هنگام واردات لوازم جانبی موبایل از کشور چین، لوازمی را انتخاب و وارد کنید که توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند.

با توجه به افزایش خلاقیت و تنوع در لوازم جانبی موبایل و کار به جایی رسیده که کابل‌های ساده گوشی هم تبدیل به کابل‌هایی شده‌اند که با نزدیک کردن به گوشی موبایل، جذب گوشی شده و به آسانی می‌توانید از آنها استفاده کنید.

بنابراین باید توجه داشت که با پیشرفت تکنولوژی در بازار لوازم جانبی موبایل، مصرف‌کنندگان بیشتر به دنبال کیفیت بالا هستند، تا اجناس فانتزی! پس قبل از خرید و واردات لوازم جانبی موبایل تحقیقات خود را در مورد بازار کامل کنید. همچنین بایستی همواره در این حوزه به روز باشید تا بتوانید با همکاران خود رقابت کنید‌.


خرید عمده لوازم جانبی از چین و دبی

خرید لوازم جانبی به صورت عمده بیشتر برای فروشگاه‌ها و توزیع‌کننده‌ها معنی دارد. این افراد هنگام خرید عمده لوازم جانبی از راه واردات لوازم جانبی موبایل از چین و دبی استفاده میکنند.و با این کار حاشیه سود بیشتری میکنند؛ البته اگر به‌اندازه‌ای خرید کنند که هزینه حمل، از سود آنها خیلی کمتر باشد.

در واردات لوازم جانبی موبایل برای کالاهایی مانند کاور و قاب و گلس می‌توان از روش حمل دریایی استفاده کرد ولی اگر سرعت واردات مهم باشد، حمل هوایی بهترین پیشنهاد است.

پس وقتی یک گوشی جدید به بازار می‌آید، باید گلس و قاب اختصاصی آن موجود باشد، بنابراین بهتر است پیش از به بازار آمدن محصول باید به ثبت سفارش لوازم جانبی آن اقدام کرد چون این محصولات سود بسیار بیشتری دارند.برای واردات لوازم جانبی موبایل باید هزینه کرد تا حاشیه سود امنی بدست آورد.

در پایان مهم‌ترین نکته در مورد واردات لوازم جانبی موبایل این است که امکان فروش محصولات را داشته باشید. باید توجه داشته باشید که واردات پاوربانک، هندزفری، شارژر، ال‌سی‌دی و کالاهای مشابه جزء تجارت‌های پرسودتر است. از سوی دیگر کالاهایی مانند قاب، گلس، گارد، کابل و امثال آن نیز سود کمتری دارند اما ریسک خرابی آنها پایین‌تر است.

به‌صورت کلی لوازم جانبی موبایل کالاهای پرسودی هستند و میتوان با انجام واردات این لوازم به کمک شرکت نماد گستر تاوریژ از سود آن بهره مند شد. هر چه واردات لوازم جانبی موبایل ،ترند روز باشند می‌تواند سریع‌تر به سودآوری منجر شود. پس هنگام واردات از کشور های دیگر باید این مورد هم در نظر گرفته شود که لوازمی را خرید کرد که باتوجه به خواست بازار و به روز باشد.