مطالب مرتبط با واردات کالا

واردات تجهیزات صنعتی

نویسنده : tejarathonar 1401/11/27 3 دقیقه
  مطالب مرتبط با واردات کالا

با توجه به اینکه موارد بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند در زمینه واردات کالا از کشورهای دیگر موثر باشد. باید دقت کرد که این نکات تا اندازه ای اهمیت دارد که می‌توانند باعث جلوگیری از شکست تاجران شود. پس به همین سبب، پیش از این که اقدام به واردات تجهیزات صنعتی کرد، باییتی با این نکات آشنایی کسب کرد.

واردات تجهیزات صنعتی

نکات مهم برای واردات تجهیزات صنعتی

با توجه به اینکه موارد بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند در زمینه واردات کالا از کشورهای دیگر موثر باشد. باید دقت کرد که این نکات تا اندازه ای اهمیت دارد که می‌توانند باعث جلوگیری از شکست تاجران شود. پس به همین سبب، پیش از این که اقدام به واردات تجهیزات صنعتی کرد، باییتی با این نکات آشنایی کسب کرد.

یکی از مهم‌ترین نکات در زمینه واردات کالا از سایر کشورها ، شناسایی کد تعرفه مخصوص به آن تجهیز است. به صورتی که هر کدام از این تجهیزات کدی مخصوص برای خود دارد که کلیه هزینه‌های مربوط به گمرک، حمل و نقل و … با توجه به آن محاسبه می‎شود.

باید توجه کرد که هنگام واردات تجهیزات صنعتی ،تمامی دستگاه‌های وارداتی بایستی نو باشند زیرا خرید هر نوع دستگاه دست دوم غیر قانونی به شمار می رود. علاوه بر این تجهیزات بایستی به عنوان یکی از نیازهای اصلی مربوط به خط تولید شناخته ‎شود و در خلاف این شکل ، تاییدیه‌های لازم برای واردات کالا به ایران صادر نمی‎شود.

از نکات مهم دیگر هنگام واردات تجهیزات صنعتی ،شناخت تامین کننده و تولید دستگاه صنعتی در کشور مبدا است که دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. از آنجایی که انجام این کار می‌تواند بسیار سخت و زمان بر باشد ولی به هیچ وجه نباید از آن غافل شد.

بنابراین بسیاری از تاجران برای این که بتوانند به سهولت تجارت بین المللی انجام دهند ، از خدمات کارشناسان شرکت‌ بازرگانی استفاده می‌کنند. آشنایی با روش‌های حمل نقل هم می‌تواند در روند واردات کالا بسیار موثر باشد و هزینه‌های تجارت را کاهش دهد.

به همین سبب، بهترین راه این است از خدمات یک شرکت بازرگانی استفاده کرد تا بتوان با حداقل هزینه به واردات تجهیزات صنعتی اقدام کرد.

شرکت تجارت هنر کاسپین، بهترین انتخاب به منظور واردات انواع تجهیزات صنعتی است ؛که افراد می تواند با خیال راحت از این شرکت بهره مند شوند.

تجهیزات صنعتی به عنوان عمده محصولاتی محسوب می شوند که به ایران وارد می‎‌شوند و سود آوری بسیار خوبی هم برای تجار ایرانی دارد. به همین سبب، افرادی که قصد دارند وارد این عرصه شوند و در این زمینه فعالیت کنند، می‌توانند از خدمات شرکت تجارت هنر کاسپین استفاده کنند.

این شرکت با سال‌ها تجربه در زمینه تجارت بین المللی و واردات کالا بستری را فراهم می کد تا تاجران بتوانند با برخورداری از مشاوره‌های کارشناسان آن، در سریعترین زمان به یک تاجر حرفه‌ای تبدیل شوند.

نیاز به مشاوره دارید ؟

شرکت تجارت هنر کاسپین ارئه دهنده کلیه خدمات مربوط به واردات کالا به کشور تا ترخیص کالا،به تجار گرامی می باشد.این شرکت با بهره مندی از متخصصان کاربلد و باتجربه آمادگی ارائه تمامی خدمات ترخیص کالا از تمامی گمرکات کشور را دارا می باشد.

شرکت تجارت هنر کاسپین برای ارائه هرچه بهتر خدمات و کمک به پیشبرد هرچه بهتر فرایند واردات تا ترخیص کالا، در کنار شماست و شما را در این امر یاری می دهد.

تبریز چهاره منصور مجتمع ایپک طیقه 2 واحد 203

09128479709 04191006035
واردات تجهیزات صنعتی

شرکت های ترخیص ماشین آلات صنعتی از گمرک بهترین انتخاب

با توجه به آنچه که ذکر شد واردات تجهیزات صنعتی از جمله مهم ترین محموله های وارداتی در کشور به شمار می رود، به صورتی که سازمان ها و مراجع مربوطه نسبت به واردات و ترخیص این کالاها از گمرک با حساسیت بیشتری نظارت می کنند.

از جمله قوانین و مقررات در واردات تجهیزات صنعتی می توان به مجوزهای لازم برای ترخیص این کالاها یا تعریف کد تعرفه های گمرکی متنوع توسط سازمان های گمرکی کشور اشاره کرد.

پس به صورت کلی می توان نتیجه گرفت که واردات تجهیزات صنعتی می تواند سبب ایجاد تجارت سود مند شود که بایستی با شناخت و تجربه کافی در این زمینه همراه باشد تا به این صورت در سریعترین زمان به تجرت پر سود باعث شود که از بوجود آمدن خسارت های مالی و اعتباری جلوگیری شود.

بنابراین در این راستا بهترین راه برای انجام واردات کالا و تجارت پر سود شناخت مراحل واردات و ترخیص تجهیزات صنعتی از گمرک است، که با شناخت اصول و قوانین این کار افراد می توانند تمامی فعالیت های تجاری خود را مطابق با قوانین حاکم برنامه ریزی کرده و به پایان رسانند تا در آینده با مشکلات مختلف رو به رو نشوند.

به طور حتم شناخت این اصول و قواعد مشکل و سختی هایی دارد که با وجود حساسیت های مختلف دولت در زمینه واردات تجهیزات صنعتی و ترخیص از گمرک، کار تاجران را دشوارتر می کند زیرا برای انجام این کار ها به زمان زیادی نیاز خواهند داشت تا علاوه بر شناخت این قواعد، به آزمون و خطا پرداخته و به تدریج تجربه به دست آورند.

پس بهترین راه حل در واردات تجهیزات صنعتی ، این است که به افراد متخصص و با تجربه مراجعه کرد، زیرا استفاده از فردی که با قواعد و روند واردات کالا آشنا باشد کمک می کند تا مراحل گوناگون این کار به درستی انجام شود.

امروزه این افراد مشغول فعالیت در شرکت بازرگانی در این زمینه هستند که می توانند با دانش علمی و عملی خود تاجران را راهنمایی کرده و در تمامی مراحل همراه آن ها باشند.

شرکت تجارت هنر کاسپین از جمله شرکت های تجاری فعال و دارای تجربه و سابقه در کشور می باشد که تاجران می توانند با خیالی راحت کلیه امور گمرکی و واردات کالا خود را به متخصصین و ترخیص کاران حرفه ای این شرکت بسپارند و بدون مشکل و نگرانی به تجارت های بین المللی خود بپردازند.

امروزه با توجه به افزایش قیمت ارز، قیمت ماشین آلات صنعتی هم بسیار زیاد شده است. از سوی دیگر سخت شدن مبادلات ارزی در میان صنعتگران داخلی و فروشندگان خارجی به جهت تحریم ها، صاحبان کارخانه و کارگاه ها را با مشکل بزرگی مواجه کرده است.

با توجه به آنچه ذکر شد واردات ماشین آلات صنعتی از جمله مهمترین محموله های وارداتی در کشور محسوب می شود، به طوری که سازمان ها و مراجع مربوطه با حساسیت بیشتری بر واردات کالا و ترخیص آنها از گمرک نظارت می کنند.

از جمله قوانین و مقررات در زمینه واردات کالا مجوزهای مورد نیاز به منظور ترخیص این کالاها یا تعریف کد تعرفه های گمرکی متنوع از طرف سازمان های گمرکی کشور است.

پس واردات ماشین آلات صنعتی می تواند تجارت پر سودی را برای افراد به شمار رود ؛ ولی در صورتی که افراد دارای شناخت و تجربه کافی در این زمینه نداشته باشند ممکن است باعث ایجاد خسارت های مالی و اعتباری تاجران هنگام واردات کالا شود.

بنابراین باید گفت که بهترین راه برای انجام واردات ماشین آلات صنعتی و تجارتی سودمند ،شناخت مراحل واردات و ترخیص ماشین آلات صنعتی از گمرک است، در حقیقت افراد با شناخت اصول و قوانین این کار می توانند کلیه فعالیت های تجاری خود را براساس قوانین موجود برنامه ریزی کرده و به انجام رسانند تا در آینده با مشکلات مختلف رو به رو نشوند.

مطمئنا شناخت این اصول و قواعد با وجود حساسیت های مختلف کشور در زمینه واردات کالا و ترخیص ماشین آلات صنعتی از گمرک، کار تاجران و افراد را سخت تر می کند و آنها به زمان زیادی نیاز خواهند داشت تا علاوه بر شناخت این قواعد، به آزمون و خطا پرداخته و به تدریج تجربه به دست آورند.

بنابراین به منظور سهولت کارها در امر واردات ماشین آلات صنعتی بهترین راه حل این است که در این زمینه به افراد متخصص و با تجربه مراجعه کرد، که با قواعد و روند واردات کالا و ترخیص از گمرک آشنایی داشته باشد و بتواند با یک تجربه عملی تاجران را در مراحل مختلف این کار راهنمایی کند.

با استفاده از شرکت بازرگانی در این زمینه می توان با دانش علمی و عملی ،وارداتی بدون ایجاد مشکل را تجربه کرد.

شرکت بازرگانی تجارت هنر کاسپین از جمله شرکت های تجاری فعال و با سابقه در کشور است که افراد می توانند تمام کارهای واردات کالا و گمرکی خود را به متخصصین و ترخیص کاران حرفه ای این شرکت بسپارند و به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی تجارت های بین المللی انجام دهند.

واردات تجهیزات صنعتی

تجهیزات صنعتی و هر آنچه که باید در مورد آن ها بدانید.

در سال های گذشته یکی از بیشترین کالاهای وارد شده در کشور ها، دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی بوده و به همین سبب بسیاری از افراد قصد دارند وارد عرصه واردات تجهیزات صنعتی شوند.

واردات تجهیزات صنعتی دارای نکات و شرایط خاصی است که بایستی با کلیه آن‌ها شناخت و آگاه کسب کرد تا بتوان تجارت پر سودی داشت.پس به همین منظور امروزه شرکت بازرگانی زیادی تشکیل شده اند که تاجران می توانند هنگام واردات کالا از این شرکت استفاده کنند. تا به این ترتیب بتوانند تجارت خود را به آسانی و در کوتاه ترین زمان به پایان رسانند.

از آنجایی که با ارزیابی های انجام شده و آمارگیری های دائمی سازمان ها، واردات تجهیزات صنعتی و ترخیص آن ها از گمرک بالاترین رقم را دارند، و به طوری که بر اساس نظر کارشناسان حوزه صنعت و تجارت، واردات تجهیزات صنعتی به عنوان یکی از مهم ترین محموله های وارداتی شناخته شده اند و تا جایی که سرمایه گذاری در این زمینه از جمله تجارت های پر سود محسوب می شود.

در حقیقت با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، دستگاه ها و تجهیزات صنعتی رفته رفته وارد دنیای صنعت شدند، به صورتی که در حال حاضر در بیشتر صنایع و کارخانجات بزرگ از این دستگاه های صنعتی به جهت صرفه جویی در نیروی کار و بیشتر شدن سرعت تولید استفاده می کنند. پس به همین منظور به واردات تجهیزات صنعتی اقدام می کنند.

واردات تجهیزات صنعتی برای تاجران مزایای فراوانی دارد؛ به این صورت که استفاده از تجهیزات به روز صنعتی در کارخانجات می تواند قدرت و جایگاه تاجران را در میان رقبا افزایش دهد.پس تاجران می تواند با استفاده از شرکت های بازرگانی مانند تجارت هنر کاسپین ،واردات این تجهیزات را انجام دهند و از این راه علاوه بر کسب سود بتوانند جایگاه ویژه ای در میان رقبا به دست آوردند.

با توجه به این موضوع که امروزه صنعتی که بتواند در داخل کشور تجهیزات و ماشین آلات صنعتی را تولید کند و به این روش نیاز صنایع مختلف را تامین کند، وجود ندارد؛ پس از آنجایی که کاربرد این ماشین آلات صنعتی در دنیای امروز و نیاز روزافزون صنایع به این ابزار اهمیت دارد می توان گفت که واردات کالا برای این تجهیزات می تواند باعث بوجود آمدن تجارت پر سود برای تجار و بازرگانان باشد.

علاوه بر این ، همانطور که قبلا هم گفته شد در صورتی که تاجران به آمار و ارقام کالای ترخیصی توجه کنند، متوجه می شوند که واردات تجهیزات صنعتی و ترخیص آن ها از گمرک جزء بیشترین کالاهای ترخیص شده هستند.

بنابراین باید دقت شود که واردات تجهیزات صنعتی هم مانند سایر فرآیندهای ترخیص کالا از گمرک دارای مراحل و روندهای خاصی است .که لازم است تا افراد به خوبی با آن آشنا شوند.

پس به این ترتیب می توان گفت ،واردات تجهیزات صنعتی به همان اندازه که می تواند برای تاجران سودهای کلان اقتصادی به همراه داشته باشد، به همان اندازه هم می تواند زیان های مالی فراوانی را رو به رو کند

بنابراین قبل از هر نوع اقدامی در این زمینه ب تاجران بایستی با مراحل و روند ترخیص و واردات تجهیزات صنعتی از گمرک و نحوه انجام این کار به خوبی آشنا باشند یا اینکه با یک فرد متخصص مانند شرکت بازرگانی در این زمینه مشورت کنند و کمک بگیرند . ما در این جا شرکت تجارت هنر کاسپین را در خصوص واردات و ترخیص کالا پیشنهاد می کنیم.

نیاز به مشاوره دارید ؟

شرکت تجارت هنر کاسپین ارئه دهنده کلیه خدمات مربوط به واردات کالا به کشور تا ترخیص کالا،به تجار گرامی می باشد.این شرکت با بهره مندی از متخصصان کاربلد و باتجربه آمادگی ارائه تمامی خدمات ترخیص کالا از تمامی گمرکات کشور را دارا می باشد.

شرکت تجارت هنر کاسپین برای ارائه هرچه بهتر خدمات و کمک به پیشبرد هرچه بهتر فرایند واردات تا ترخیص کالا، در کنار شماست و شما را در این امر یاری می دهد.

تبریز چهاره منصور مجتمع ایپک طیقه 2 واحد 203

09128479709 04191006035
واردات تجهیزات صنعتی

ترخیص ماشین آلات صنعتی از گمرک

هنگام واردات تجهیزات صنعتی ، افراد برای این که بتوانند تجهیزات صنعتی را به سهولت و بدون دردسر ترخیص کنند .بایستی حتما مراحل خرید را به صورت اصولی انجام دهند.

در قدم اول برای خرید این تجهیزات لازم است تا به بررسی این ماشین آلات از شرکت های فروشنده اقدام کرده و در مورد کیفیت محصولات آن ها تحقیق کنند و اگر چنانچه مورد قبول واقع شد می توانند مراحل خرید را انجام دهند. و بعد از اینکه خرید این تجهیزات انجام گرفت می توانند به واردات کالا و ترخیص آنها از گمرک اقدام کنند.

به منطور ترخیص کردن هنگام واردات تجهیزات صنعتی بایستی مجوزهای لازم را از سازمان های مربوطه دریافت کرد. نکته مهم برای ترخیص این ماشین آلات این است که آشنایی با تمامی قوانین و مقرارت برای ترخیص ماشین آلات امری لازم و پر اهمیت است.

بنابراین برای ترخیص کردن این ماشین آلات افراد بایستی حتما کد تعرفه گمرکی کالای مورد نظر خود را بدانند و اگر کد گمرکی را نداشته باشند کالای آن ها قاچاق به شمار می رود و امکان دارد سبب به وجود آمدن خسارت های مالی زیادی شود.

پس برای آگاهی از این موضوع بهتر است از شرکت تجارت هنر کاسپین کمک گرفت تا به راحتی و بدون ایجاد سختی ها کد تعرفه را برای واردات این کالا ها به دست آورد.

کد تعرفه کالا نشان دهنده هزینه های گمرکی ، هزینه های مربوط به واردات و تعرفه های دیگر است که در صورت نبودن آن امکان دارد ؛سبب شود که کالای افراد هیچوقت از گمرک ترخیص نشود. کد گمرکی تنها مختص به واردات تجهیزات صنعتی نیست و هر کالای دیگری که احتیاج به ترخیص دارد بایستی حتما کد گمرکی داشته باشد.

پس برای واردات تجهیزات صنعتی ،پیشنهاد می کنیم تا افراد از شرکت تجارت هنر کاسپین استفاده کنند تا بتوانند با گاهی و شناخت کافی در این راه قدم بردارند.

برای اینکه واردات ماشین آلات صنعتی را بتوان به سهولت و بدون دردسر انجام داد بایستی حتما مراحل خرید را به شکل اصولی سپری کرد. برای خرید این ماشین آلات لازم است تا در مرحله اول به بررسی این ماشین آلات از شرکت های فروشنده پرداخته و درباره کیفیت محصولات آن ها تحقیق کرد و در صورت مورد قبول بودن مراحل خرید را انجام دهد. و بعد از خرید ماشین آلات نوبت به واردات کالا و ترخیص آن از گمرک می رسد.

برای واردات ماشین آلات صنعتی و ترخیص از گمرک بایستی مجوزهای مورد نیاز از سازمان های مربوطه گرفته شود.نکته مهم و پر اهمیت در واردات ماشین آلات صنعتی این است که افراد لازم است تا با تمامی قوانین و مقرارت برای ترخیص ماشین آلات آشنا باشد.

برای واردات ماشین آلات صنعتی و ترخیص آنها بایستی از کد تعرفه گمرکی کالای مورد نظر آگاهی داشت .البته همه ی افراد به تنهایی نمی توانند از این کد ها مطلع باشند و برای راحتی می توانند از شرکت بازرگانی کمک بگیرند .

تجارت هنر کاسپین به عنوان یکی از این شرکت ها کمک می کند افراد بدون صرف زمان و هزینه زیاد با آگاهی از کد تعرفه برای کالا ها واردات خود را به انجام رسانند. زیرا اگر که کد گمرکی مورد نظر را نداشته باشند کالای آنها قاچاق شمرده می شود و ممکن است سبب بوجود آمدن خسارت های مالی زیادی شود.

باید گفت که کد تعرفه کالا نشان دهنده هزینه های گمرکی ، هزینه های مربوط به واردات و تعرفه های دیگر است که نداشتن آن امکان دارد که سبب شود کالای تاجران هنگام واردات کالا هیچوقت از گمرک ترخیص نشود.

البته باید دقت کرد که کد گمرکی تنها مختص به واردات ماشین آلات صنعتی نیست و هر کالای دیگری که نیاز به ترخیص دارد بایستی حتما این کد را داشته باشد.

واردات تجهیزات صنعتی

کد تعرفه واردات تجهیزات صنعتی

هر کالا در گمرک یک کد تعرفه وارداتی خاص دارد که واردکنندگان بایستی با کد مخصوص کالای مورد نظر خود آشنایی داشته باشد تا هنگام واردات کالا با مشکل رو به رو نشود. باید دقت کرد که شناسایی کد تعرفه ،کاری حرفه ایی بوده که دارای اهمیت بسیار زیادی است.

با توجه به اینکه بر طبق کد تعرفه اعلام شده هزینه های گمرکی و تعرفه های ترجیحی و سایر هزینه های واردات کالا و ترخیص آن مشخص می شود و در صورتی که در تشخیص این کد اشتباهی شود می تواند برای وارد کننده کالا ،هزینه های خسارات فراوانی را ایجاد کند.

بعضی اوقات به علت وجود داشتن اشتباهات، گمرک کالا را ضبط می کند و آن را به عنوان کالای قاچاق شناسایی و معرفی می کند. که در این صورت امکان دارد باعث جریمه های نقدی و بازداشت برای صاحب کالا شود.

با توجه به مقرراتی که از طرف گمرک جمهوری اسلامی ایران تصویب شده است، تجهیزات صنعتی در دسته های مختلفی قرار می گیرند و هر یک کد تعرفه مختلفی دارند. واردات تجهیزات صنعتی خط تولید به تشخیص وزارت صنعت، معدن و تجارت توسط واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی مجاز از حقوق ورودی معاف هستند.

صاحبان کالا برای اینکه بتوانند واردات کالا را انجام دهند. ابتدا باید مدارک مورد نیاز برای این کاررا تهیه کنند. از جمله مدارک مهم ،کد تعرفه واردات تجهیزات صنعتی است.

هر فروشنده ای بایستی آگاه باشد که تمام کالاهای تجاری براساس یک استاندارد هماهنگ جهانی طبقه بندی شده‌اند.

بنابراین هر کالایی در سراسر جهان یک کد واحد جهت شناسایی دارد که فروشندگان در فاکتورهای فروش خود آن را ذکر می‌کنند.این عدد هشت رقمی را کد تعرفه گمرکی واردات کالا می گویند.این کد دارای اهمیت زیادی در گمرک است

بنابراین تاجران وظیفه دارند تا پیش از آغاز فعالیت خود کد تعرفه واردات کالا را دریافت کنند. پس برای اینکه بتوانید اطلاعات خود را در این زمینه بیشتر کنید تا از ایجاد هر ضرری جلوگیری شود، بهتری راه این است که از شرکت بازرگانی در این زمینه استفاده کنید.

شرکت تجارت هنر کاسپین از جمله این شرکت ها است که تاجران می توانند هنگام انجام واردات تجهیزات صنعتی و دریافت کد تعرفه از آن کمک بگیرند.

واردات تجهیزات صنعتی

اهمیت دریافت کد تعرفه گمرکی در واردات کالا

یکی از مهمترین اقدامات قبل از واردات کالا و ثبت سفارش ، دریافت کد تعرفه گمرکی کالاها است.

اخذ کد تعرفه گمرکی کالاها به این دلیل مهم است که تاجران قبل از هر چیزی اطلاع داشته باشند که برای واردات کالاها و ترخیص آنها به چه مجوزهایی نیاز دارند،همچنین اندازه حق ورودی کالاها چقدر است، آیا جزو کالاهای غیر مجاز هستند یا خیر و …. بنابراین به صورت کلی تجارت های خارجی روی دریافت کد تعرفه گمرکی واردات کالا تمرکز زیادی دارند.

پس تاجران برای واردات تجهیزات صنعتی نیز مانند دیگر کالاها،به اخذ کد تعرفه نیاز دارند که می توانند با استفاده از شرکت بازرگانی معتبر مانند تجارت هنر کاسپین کمک بگیرند.

واردات تجهیزات صنعتی

منظور از کد تعرفه گمرکی کالا (Hs Code) چیست ؟

کد تعرفه گمرکی واردات کالا عبارت است از میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا به کشور. همانطور که گفته شد در کلیه کشورها برای واردات کالا به کشور، تعرفه ای خاص وجود دارد.

پس تمامی کالاها در سرار دنیا کد تعرفه‌ گمرکی کالاها (HS Code)را دارند. HS Code یک کد هشت ‌رقمی بین‌المللی است و ویژگی های کالا در آن نشان داده می شود.

در حقیقت کد تعرفه واردات کالا در گمرک به این منظور است که کالاها به راحتی شناسایی شوند. سازمان جهانی گمرک، سامانه هماهنگ کننده و HS Code در گمرک را پشتیبانی می‌کند.

سازمان جهانی گمرک وظیفه دارد تا بر بخش فنی سازمان تجارت جهانی، تاییدیه ارزش گذاری گمرکی و قوانین مبداء نظارت کند. این سازمان ،کالاها را به فصل ها و بخش های مختلف، به صورت کدهای ده رقمی دسته بندی کرده است.

سازمان جهانی گمرک وظیفه دارد تا بر بخش فنی سازمان تجارت جهانی، تاییدیه ارزش گذاری گمرکی و قوانین مبداء نظارت کند. این سازمان ،کالاها را به فصل ها و بخش های مختلف، به صورت کدهای ده رقمی دسته بندی کرده است.

برای واردات تجهیزات صنعتی هم مانند سایر کالا ها دریافت کد تعرفه امری پر اهمیت و ضروری است و وارد کنندگان بایستی نسبت به دریافت آن اقدام کنند. اما برای اینکه بتوانند در انجام این کار بدون مشکل پیش روند بهتر است تا از شرکت بازرگانی معتبر کمک بگیرند .

ما در اینجا شرکت تجارت هنر کاسپینن را به تاجران پیشنهاد میکنیم تا با استفاده از این شرکت بتوانند واردات کالا را به سهولت و در کمترین زمان بدون ایجاد مشکل سپری کنند.

نیاز به مشاوره دارید ؟

شرکت تجارت هنر کاسپین ارئه دهنده کلیه خدمات مربوط به واردات کالا به کشور تا ترخیص کالا،به تجار گرامی می باشد.این شرکت با بهره مندی از متخصصان کاربلد و باتجربه آمادگی ارائه تمامی خدمات ترخیص کالا از تمامی گمرکات کشور را دارا می باشد.

شرکت تجارت هنر کاسپین برای ارائه هرچه بهتر خدمات و کمک به پیشبرد هرچه بهتر فرایند واردات تا ترخیص کالا، در کنار شماست و شما را در این امر یاری می دهد.

تبریز چهاره منصور مجتمع ایپک طیقه 2 واحد 203

09128479709 04191006035
واردات تجهیزات صنعتی

کد تعرفه گمرکی چه کاربردهایی دارد؟

در سال های گذشته تعداد کشور‌هایی که به ساختار طبقه ‌بندی کالا یا همان کد تعرفه گمرکی واردات کالا پیوسته اند ،افزایش یافته است. تا سال ۲۰۱۵ تنها صد و هشتاد کشور از کد تعرفه گمرکی واردات و صادرات کالاهای خود استفاده می‌کردند.

از آنجایی که کد تعرفه گمرکی کالاها یک کد بین المللی است که در همه گمرک‌ های دنیا برای انجام امور مربوط به تشریفات گمرکی، نظارت بر واردات کالا و صادرات و کنترل تجارت های بین ‎المللی کاربرد دارد.

از کاربرد‌های HS Code در گمرک می توان به تعیین تعرفه گمرک، جمع اوری مالیات داخلی کشور، بررسی و جمع آوری آمار و اطلاعات تجارت بین المللی در هر کشور، تعیین قوانین مبدا، تعیین تعرفه‌ های مرتبط با حمل و نقل کالا و طبقه بندی کالا‌های خطرناک اشاره کرد.

در پایان باید گفته شود که برای واردات تجهیزات صنعتی ،لازم است تا کد تعرفه واردات دریافت شود ولی به این دلیل که طی کرد مراحل اخذ آن ممکن است برای بیشتر افراد ممکن نباشد .

بهترین راه این است که از شرکت بازرگانی مطمئن و کار بلد در این زمینه کمک گرفته شود. شرکت تجارت هنر کاسپین ، یکی از این شرکت ها می باشد که افراد می توانند کارهای واردات کالا را به این شرکت بسپارند و درگیر دریافت کد تعرفه نشوند.

واردات تجهیزات صنعتی

ماشین آلات صنعتی مهمترین محموله وارداتی کشور

ماشین آلات صنعتی از مهمترین محموله وارداتی کشور به شمار می رود که به منظور واردات این تجهیز صنعتی بایستی به مراحل و قوانین آن آشنایی کامل داشت تا بتوان تجارت خود را گسترش داد.

باید آگاه بود که انجام دادن مراحل واردات کالا ،کار بسیار سخت و پیچیده است و که لازم است تا از افراد متخصص و با تجربه ای که در این حوزه فعالیت دارد کمک گرفت.

به طور معمول این افراد با قوانین و مقررات واردات کالا و مقررات بین‌المللی آشنا می باشند،و در شرکت بازرگانی به فعالیت مشغول هستند. از جمله شرکت هایی که در این زمینه می‌تواند به تاجران کمک کند شرکت بازرگانی تجارت هنر کاسپین است که دارای سابقه ی زیادی در زمینه واردات کالا و ترخیص آن است.

برای واردات کالا ، لازم است تا مجوزهای ورود کالا در هنگام ثبت سفارش، ارائه شود که بایستی مجوزهای لازم از سازمان های مربوطه گرفته شود و به وسیله وزارت بازرگانی و با توجه به مجوزهای لازم ثبت سفارش انجام می شود.

واردات تجهیزات صنعتی

اهمیت واردات ماشین آلات صنعتی از گمرک

واردات تجهیزات صنعتی و ترخیص ماشین آلات صنعتی از گمرک بیشترین محموله های ترخیص کالا از گمرک را به خود اختصاص داده اند و سرمایه گذاری در این زمینه به عنوان یکی از تجارت های پر سود برای بازگانان محسوب می شود.

امروزه ، دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی کم کم وارد دنیای صنعت شدند، به صورتی که در حال حاضر اکثر صنایع و کارخانجات بزرگ از این دستگاه های صنعتی به جهت صرفه جویی در نیروی کار و افزایش سرعت تولید استفاده می کنند.

پس برای اینکه تجهیزات صنعتی در دسترس قرار گیرد تاجران از واردات کالا استفاده می کنند که برای اینکه بتوانند با توجه به مقررات و استاندارد های موجود این کار را به پایان برسانند ،از شرکت بازرگانی کمک میگیرند. شرکت تجارت هنر کاسپین یکی از این شرکت ها است که تاجران می توانند در این راه سخت از آن بهره بگیرند.

امروزه با وجود تحریم های اقتصادی ، واردات ماشین آلات صنعتی هم مانند واردات سایر کالا ها با مشکلات زیادی رو به رو است که این امر سبب ایجاد ضرر و آسیب زیادی به کارخانه های صنعتی شده است؛زیرا صنعتگران بایستی همواره کیفیت و کمیت تولیدات خود را براساس نیاز ها و استاندارد های به روز جهانی تنظیم کنند.

ولی به علت وجود نداشتن امکان فراهم کردن نیاز های اولیه از جمله تجهیزات، ماشین آلات و مواد اولیه، رسیدن به این هدف شده است. پس امروزه صاحبان کسب و کارهای صنعتی ،با دو چالش مهم مواجه هستند. یکیاز این چالش ها تامین و واردات تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، و دیگری تامین مواد اولیه تولید است.

یکی از دلایل مهم و اصلی این مشکلات این است که به دلیل وجود تحریم های اقتصادی توانایی نقل و انتقالات ارزی و عدم همکاری شرکت های تولیدکننده خارجی وجود ندارد. بنابراین امروزه توانایی واردات ماشین آلات صنعتی و مواد اولیه مورد نیاز تولید دارای اهمیت ویژه ای است.

از این رو باید مشکلات مبادلات ارزی با طرف های خارجی را حل شود و علاوه بر این روش های حمل و نقل را به روشی انجام داد که بتوان واردات کالا را به پایان رساند .

پس به همین منظور استفاده از شرکت بازرگانی توصیه می شود. شرکت تجارت هنر کاسپین با دور زدن تحریم ها در دو قسمت مبادلات ارزی و حمل و نقل بین المللی می تواند به افراد کمک کند تا بتواند واردات ماشین آلات صنعتی را به راحتی بر طبق مقررات و استاندارد ها انجام دهند.

واردات تجهیزات صنعتی

کاربرد ماشین آلات صنعتی

استفاده از ماشین آلات صنعتی ،مزایای زیادی را برای صاحبان صنایع دارد؛ به طوری که استفاده از ماشین آلات صنعتی در کارخانجات می تواند قدرت و جایگاه تاجران را بین رقیبان افزایش دهد و سبب افزایش بهره وری در حوزه کاری آنها شود.

بنابراین امروزه به دلیل اهمیت کاربرد ماشین آلات صنعتی و نیاز روزافزون صنایع باعث شده که واردات تجهیزات صنعتی تجارت پر سودی را برای تجار و صاحبان کسب و کار به همراه داشته باشد.و به عنوان مهمتری محموله وارداتی کشور به شمار رود.

نکته مهم و قابل توجه برای تجار و صاحبان کسب و کار این است که واردات تجهیزات صنعتی و ترخیص آنها به همان اندازه که می تواند سودهای کلان اقتصادی را برای تاجران داشته باشد به همان اندازه هم می تواند در صورت نداشتن اطلاعات کافی در مورد واردات و ترخیص آن، افراد را با زیان های مالی زیادی مواجه کند.

پس به همین دلیل بهترین راه این است که تاجران برای واردات این کالا ها ،از شرکت تجارت هنر کاسپین کمک بگیرند تا بتوانند با بهره مندی از افراد متخصص در این زمینه ،تجارتی با اطلاعات و شناخت کافی را تجربه کنند. پس استفاده از شرکت بازرگانی بهترین کار برای واردات مهمترین محموله وارداتی در کشور محسوب می شود.

واردات تجهیزات صنعتی

مراحل واردات ماشین آلات صنعتی و خطوط

برای واردات تجهیزات صنعتی مانند واردات سایر کالاها بایستی یک سری مراحل را انجام داد که به ترتیب زیر است:

  • داشتن کارت بازرگانی
  • داشتن مجوز فعالیت و گواهی های مرتبط
  • انتخاب کشور برای واردات ماشین آلات صنعتی
  • پروفرما یا پیش فاکتور
  • ثبت سفارش
  • پرداخت ارز
  • حمل و نقل و بیمه کالا
  • ترخیص کالا از گمرک

تاجران در صورتی که شناخت کافی در مورد این مراحل داشته باشند و علاوه بر آن زمان کافی هم داشته باشند می توانند خود اقدام به واردات تجهیزات صنعتی کنند و اگر دارای این موارد مورد نیاز نباشند بایستی از شرکت بازرگانی متخصص و کار بلد کمک بگیرند. تا بتوانند ماشین آلات صنعتی را که به عنوان مهمترین محموله در کشور است را وارد کنند.

ما در اینجا شرکت تجارت هنر کاسپین را به عنوان یکی از این شرکت های متخصص و متعهد معرفی و پیشنهاد می کنیم. این شرکت بازرگانی با استفاده از کارشناسان و ترخیصکاران حرفه ای و با تجربه به تاجران کمک میکند تا بتوانند مراحل ترخیص ماشین آلات صنعتی را به سهولت انجام دهد.

زیرا ترخیص کاران این شرکت به خوبی با قواعد و مقررات ترخیص کالا آشنایی دارند و همچنین دارای تجربه کافی در زمینه واردات کالا بود و می توانند به خوبی این کار را انجام دهند.

به سبب اینکه ماشین آلات صنعتی مهمترین محموله در واردات کشور شناخته شده اند پس در واردات این تجهیزات باید دقت زیادی کرد و بهترین شرکت را برای این کار انتخاب کرد . شرکت تجارت هنر کاسپین می تواند بهترین انتخاب برای تاجران هنگام واردات کالا باشد.

نیاز به مشاوره دارید ؟

شرکت تجارت هنر کاسپین ارئه دهنده کلیه خدمات مربوط به واردات کالا به کشور تا ترخیص کالا،به تجار گرامی می باشد.این شرکت با بهره مندی از متخصصان کاربلد و باتجربه آمادگی ارائه تمامی خدمات ترخیص کالا از تمامی گمرکات کشور را دارا می باشد.

شرکت تجارت هنر کاسپین برای ارائه هرچه بهتر خدمات و کمک به پیشبرد هرچه بهتر فرایند واردات تا ترخیص کالا، در کنار شماست و شما را در این امر یاری می دهد.

تبریز چهاره منصور مجتمع ایپک طیقه 2 واحد 203

09128479709 04191006035
واردات تجهیزات صنعتی

بهترین راه واردات ماشین آلات صنعتی کدام است؟

در صورتی که افراد صاحب یک کارخانه یا کارگاه باشند و برای کار خود، احتیاج به واردات ماشین آلات صنعتی نو یا مسعمل را از سایر کشور ها خواهند داشت، پس بهترین و منسب ترین راه در این راستا مراجعه به یک شرکت معتبر بازرگانی است.

شرکت بازرگانی تجارت هنر کاسپین با داشتن سابقه درخشان در عرصه بازرگانی خارجی تمام خدمات مشاوره، واردات کالا ، ترخیص و حمل نقل بین المللی ماشین آلات صنعتی از مبدا تا درب کارخانه را ارائه می دهد.

این شرکت بازرگانی دارای افراد با تجربه و ماهر در کشورهای واسط تجاری است که به سهولت قادر به انجام فرآیند ثبت سفارش، پرداخت و تحویل کالا می باشد.

پس تاجران می توانند با شرکت تجارت هنر کاسپین تماس بگیرند و از این شرکت در مورد واردات کالا کمک گرفته و درباره ی واردات ماشین آلات صنعتی مورد نیاز خود مشاوره دریافت کنند.

باید دقت کرد که انتخاب یک همکار خوب و متخصص و کار بلد در هر نوع کسب و کاری سبب پیشرفت زیاد در آن کسب و کار می شود.

شرکت تجارت هنر کاسپین تلاش می کند تا با استفاده از تیمی متخصص و بهره مندی از علم بازرگانی به روز، نیاز های تاجران را در زمینه های واردات کالا، صادرات، انواع حمل نقل بین المللی و ترخیص کالا پاسخ دهد. آسانتر کردن امور بازرگانی تاجران اصلی ترین هدف این شرکت بازرگانی است.

واردات تجهیزات صنعتی

تعرفه های ترخیص ماشین آلات صنعتی از گمرک

واردکنندگان ماشین آلات صنعتی بایستی برای واردات کالا و ترخیص کردن آنها با کدهای تعرفه این دسته از ماشین آلات آشنایی داشته باشند. هر کدام از انواع ماشین آلات صنعتی کدهای متنوعی دارد که در صورتی که افراد هنگام واردات کالا با کدهای آنها آشنا نباشند؛ مطمئنا هنگام ترخیص کالا از گمرک با مشکل رو به رو خواهند شد.

تشخیص و شناخت کدها بسیار حرفه ای است که اهمیت بسیار زیاد دارد، زیرا بر طبق آن کد،تعرفه اعلام شده هزینه های گمرکی آن کالا مشخص می شود.بعضی تعرفه های ترجیحی و دیگر هزینه هایی که مربوط به واردات می باشد به آن کد وابسته است.

به همین دلیل بایستی به خوبی آگاه بود تا افرادی که واردات ماشین آلات صنعتی انجام می دهند ،در صورتی که با کد تعرفه کالا آشنایی نداشته باشند بایستی خسارت های زیادی را بپردازند.

در بعضی از موارد گمرک هنگامی که متوجه شود افراد وارد کننده کد تعرفه آن کالا را ندارند ممکن است آن کالا را به عنوان کالای قاچاق نیز بشناسد. به همین دلیل به این نکته بسیار مهم در هنگام واردات ماشین آلات صنعتی از گمرک باید دقت زیادی کرد تا در این راه هرگز دچار مشکل نشد.

پس به منظور جلوگیری از ایجاد مشکلات در حین واردات و ترخیص کالا ،امروزه انواع زیاد شرکت بازرگانی تشکیل شده اند که افراد می توانند با استفاده از این شرکت ها کار خود را به راحتی و در سریعترین زمان با دانش کافی از تعرفه ها به انجام رسانند.

شرکت تجارت هنر کاسپین ،یکی از انواع این شرکت های به نام و متخصص در زمینه واردات ماشین آلات صنعتی است که به تاجران پیشنهاد می شود از این شرکت استفاده کنند.

واردات تجهیزات صنعتی

روش های محاسبه تعرفه گمرکی

به صورت کلی هنگام واردات کالا به عوارض و مالیاتی که کشور ها برای حمایت مالی و ترکیبی آن ها از کالاهای وارداتی و یا صادراتی می گیرند، تعرفه گمرکی گفته می شود. تعرفه گمرکی مطابق ارزش کالا معین می شود که به روش های مختلفی انجام می شود.

انواع تعرفه ها در واردات ماشین آلات صنعتی و ترخیص آنها به صورت زیر است:

  1. • یکی از انواع تعرفه ها ،تعرفه جایگاه کالا در طبقه بندی HS می باشد که در گمرک هنگامی که اظهار کالا و یا در مواقع دریافت مجوز از سایر مراجع قانونی مثل ثبت سفارش اعلام می شود. با توجه به این تعرفه ها در هنگام واردات کالا ،ترخیص کار با درصد و یا روش محاسبه، میزان حقوق وعوارض گمرکی و…. را تعیین می کند.
  2. • تعرفه دیگر براساس اندازه حقوق و عوارض کالا در هنگام اظهار و واردات کالا و ترخیص آن می باشد که در این مورد ترخیص کار بایستی به دنبال به دست آوردن محاسبه حقوق و عوارض گمرکی باشد.

تجارت هنر کاسپین به عنوان یکی از انواع شرکت بازرگانی متخصص و دارای تجربه و معتبر در زمینه ارائه امور گمرکی مانند واردات کالا، صادرات، ترخیص، مشاوره بازرگانی، ثبت سفارش کالا و … است که می تواند ترخیص کالای تاجران را با آشنایی از آخرین قوانین و بخشنامه های گمرکی با استفاده از ترخیص کاران گمرکی انجام دهند.

نیاز به مشاوره دارید ؟

شرکت تجارت هنر کاسپین ارئه دهنده کلیه خدمات مربوط به واردات کالا به کشور تا ترخیص کالا،به تجار گرامی می باشد.این شرکت با بهره مندی از متخصصان کاربلد و باتجربه آمادگی ارائه تمامی خدمات ترخیص کالا از تمامی گمرکات کشور را دارا می باشد.

شرکت تجارت هنر کاسپین برای ارائه هرچه بهتر خدمات و کمک به پیشبرد هرچه بهتر فرایند واردات تا ترخیص کالا، در کنار شماست و شما را در این امر یاری می دهد.

تبریز چهاره منصور مجتمع ایپک طیقه 2 واحد 203

09128479709 04191006035
واردات تجهیزات صنعتی

تعرفه گمرکی واردات ماشین آلات صنعتی و خطوط تولید

یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش واردات ماشین آلات صنعتی، مطلع شدن از کد تعرفه واردات کالا است. این کد به معنای میزان مالیاتی است که به طور معمول برای واردات کالا مشخص می شود. باید توجه کرد که این تعرفه در کشورهای مختلف ،فرق می کند.

پیدا کردن کد تعرفه کالا یکی از اصلی ترین نکته هایی است که بایستی افراد در نظر داشته باشند زیرا اگر در این کد اشتباهی صورت گیرد و یا مشکلی ایجاد شود، امکان دارد سبب بروز ضررهای مالی شود و یا در بعضی موارد باعث توقیف کالا هنگام واردات کالا شود.

بنابراین با توجه به آنچه گفته شد آگاهی پیدا کردن از دسته بندی صحیح دستگاه و زیر مجموعه آن سبب مشخص شدن ارزش کالا و معین شدن میزان تعرفه و عوارض گمرکی می شود. معمولاً ارزش هر کالا براساس نوع برند و وزن و میزان تکنولوژیکی بودن دستگاه مشخص می شود.

به منظور آگاهی از موارد گفته شده بهتر است از شرکت بازرگانی معتبر مانند تجارت هنر کاسپین کمک گرفت. تا در زمانی کوتاه بتوان واردات کالا و ترخیص را بدون ایجاد مشکل به پایان رساند.